Tuesday, April 14, 2009

Sekadar Coretan..

Hai kepada viewer .. terima kasih kerana sudi masuk blog S.I.K..

Hari ni saya cume nak berkongsi cerita .. biasenya pelanggan yang datang tak tahu adakah pilihan mereka itu tepat? Saja2 nak tengok..masih mencari2... compare harga.. dan mcm2 lagilah.. erm tapi ... ada jugak pelanggan yang mmg dah beberapa kali percayakan hasil kerja kami dan terus mengambil kami sebagai wedding planner bagi setiap ahli keluarga mereka. Ada jugak antaranya mengetahui melalui kawan2... atau terpesona dgn kerja kami semasa mereka menghadiri majlis kawan2, sedara mara... yang penting bagi kami setiap kepercayaan yang di berikan adalah satu tanggungjawab untuk merealisasikan impian bakal pengantin.. :)

Apa yang kami selalu dapat adalah pujian dan jutaan terima kasih dari pihak keluarga kerana mengendalikan majlis anak.. adik .. akak.. abang.. senang ckp ahli keluarga mereka..
Alhamdulillah setakat ini kami masih mampu untuk mempertahankan kepercayaan pelanggan kami, insyaAllah semoga kami akan terus menerus berusaha menjadikan kerja kami cemerlang dan terus di percayai oleh pelanggan2 kami..

Kepada bekas2 pelanggan2 kami yang juga mungkin view blog S.I.K ini terima kasih atas kepercayaan anda semua.. dan kepada bakal2 pengantin yang baru mengenali kami dan memberikan kepercayaan 'itu'... percayalah insyaAllah anda tidak akan kami kecewakan.. salam perkenalan dari saya dan krew2 Studio Ilham Kreatif.. kepada bakal2 pengantin yang masih mencari wedding planner untuk majlis anda.. jemputlah ke kedai kami sendiri di
No 23 Jalan Helang 2, Taman Scientex Casuarina, Pasir Gudang Johor

sesiapa yg berminat silalah hubungi kami di no
H/P AWIEN : 019-7082011 ZAM : 012-7469926

1 comment:

Big Mamma Bukhari said...

kerja kuat akan menghasilkan pulangan yang lumayan di samping kepuasan di hati ye awien!!
semoga bisnes semakin kencang yok!! =D

Post a Comment